Menu

Męska bezsilność

25 lutego 2015 - problemy z potencją
Męska bezsilność

Young happy couple in bed

Wywnioskowałeś, iż twoja aktywność seksualna spadła ostatnimi czasy? Bez paniki. Po pierwsze, problem tyczy się nie tylko ciebie lecz sporej części męskiego społeczeństwa i to nie jest powód do wstydu. Po drugie chwilowa niedyspozycja nie może być przyrównywane do impotencji, chociaż radzę, żebyś zapalił w swojej głowie czerwone światło. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, abyś mógł cieszyć się pełnią życia! cialis

Dostrzegłeś pierwsze ślady choroby – co powinieneś zrobić?

Przełam uprzedzenia i udaj się do lekarza rodzinnego. To nie jest odosobniony problem, z którym zmagasz się tylko ty. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych schorzeń medycznych i dotyczy co drugiego faceta w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, traktuj więc wizytę u specjalisty nie jak zło konieczne, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy maszyny, którą jest twoje ciało, abyś mógł szczycić się 100% jej wydajnością. Oprócz tego często sprawdzaj ciśnienie krwi i poziom cholesterolu, żeby uniknąć częstej przyczyny impotencji – chorób układu krążenia.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Dlatego, że lekarz pierwszego kontaktu oceni fazę choroby oraz skieruje do stosownego specjalisty – urologa albo seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza pierwszego kontaktu możesz dostać również skierowanie na badania, które pomogą ustalić przyczynę choroby. Kłopoty ze wzwodem są całkowicie odwracalne!
Tradycyjne leczenie prowadzone jest przeważnie za pomocą leków farmakologicznych, psychoterapii, od czasu do czasu leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz sobie pomóc lub przyśpieszyć wyleczenie. Oto najważniejsze z nich:

1. Odżywiaj się zdrowo

Unikaj tłustych mięs zastępując je owocami oraz warzywami. Spożywaj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (to jednak nie dotyczy smażonych, tłustych ryb, które, jedzone wieczorem, mogą obniżać libido). Mnóstwo warzyw i owoców to twarda reguła na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego i otyłości. Jeżeli chodzi o owoce, to korzystne będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny oraz jagody. Z warzyw – prócz warzyw zielonych warto konsumować czosnek oraz cebulę (skuteczne przeciw miażdżycy) oraz paprykę, pomidory, kukurydzę, selery a także por.

Można zadać pytanie dietetykowi o właściwą dietę, ułożoną specjalnie pod grupę krwi. Miej na uwadze, iż dieta nie jest surowym „niejedzeniem smacznych potraw”, ale dopełnieniem dziennego jadłospisu w posiłki wartościowe oraz ograniczeniem tych najmniej pożytecznych. Przemyśl wdrożenie do swojego jadłospisu potraw z kuchni śródziemnomorskiej, szczególnie zaś owoców morza.

2. Zainteresuj się afrodyzjakami

Istnieje grupa produktów, które w pewnym stopniu zmotywują twój organizm do „działania”. Ogólnie uważa się (w praktyce – jest to sprawdzone), że lampka czerwonego wina przed stosunkiem podnosi aktywność w łóżku. Stroń jednak od alkoholu wysokoprocentowego, który podziała w złą stronę. Przyprawiając jedzenie, stosuj więcej imbiru, który wpływa na lepsze krążenie krwi i goździków, które polepszają nastrój. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, i ośmiornice.

3. Zerwij z paleniem

Palenie papierosów (także to bierne) oddziałuje niekorzystnie na twój organizm i libido. Amerykański schemat ubiegłych lat, w którym to para po udanym seksie pali papierosa, to nieroztropny pomysł. Papierosy nie dość, że bardzo obniżają twoją sprawność seksualną oraz powodują inne, równie poważne komplikacje, z rakiem płuc na czele – to w dodatku sprawiają, że będziesz przesiąknięty ich wstrętnym zapachem. Uwierz mi, wiem co mówię – jestem człowiekiem niepalącym i kogoś, kto pali, wyczuwam na odległość. Najbardziej niesympatyczny zapach utrzymuje się na włosach, potem na ubraniu, o oddechu nie mówiąc. Jeśli twoja partnerka nie pali, a ty tak, to może być przyczyną niepotrzebnym kłótni oraz krępujących sytuacji między wami, również w sypialni. Oczywiste jest, że jako palący raczej nie pachniesz przyjemnie.

4. Ruszaj się

Aktywność seksualna jest na stałe związana z dobrą kondycją oraz wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Dlatego tak ważne jest, żebyś prócz diety czynnie praktykował sport. Czynnie? Oznacza to codzienne ćwiczenia ruchowe, co najmniej 30 min – bieganie albo siłownia oraz regularne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. W tym miejscu wiele zależy od twoich możliwości czasowych, które, jak mniemam, nie są najwyższe. Zgodzisz się jednak z tym, że im mniej czasu, tym skuteczniejsza organizacja (oczywiście do pewnych granic)? Na pewno, jeżeli będziesz chciał systematycznie uprawiać sport, wygospodarujesz na to czas.

5. Systematycznie staraj się uprawiać seks

Żeby nie wywołać „męskiego problemu” regularnie uprawiaj seks. Wyślij na wakacje rutynę a wprowadź do twojego związku więcej świeżości. To najskuteczniejsza recepta na przywrócenie harmonii hormonalnej. Jeśli twój związek przeżywa problemy (nawet w sytuacji, gdy przyczyną jest ta „trzecia”) staraj się je rozwiązać, ponieważ to również pośrednio oddziałuje na twoją zdolność seksualną.
wiecej tutaj : kamagra